דילוג לתוכן

עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

מחיר מבצע49.90 ₪ מחיר רגיל129.90 ₪

טופ LIRUX כתפיה דקה כיווץ - ULTRA PURPLE

מחיר מבצע49.90 ₪ מחיר רגיל129.90 ₪
מידה :
טבלת מידות-new

מלאי נמוך

החזרה/החלפה ראשונה עלינו

ותק מאז 1995

ייצור כחול לבן

שירות לקוחות מעולה

BETTER TOGETHER
טייץ LIRUX קצר - ULTRA PURPLE
מידה
אנא בחר אפשרות
79.90 ₪
159.90 ₪

Overall rating: 4.903559 / 5 from 871 reviews.

AI Generated Review Summary

This ULTRA PURPLE V-neck top with a snug fit and stretchy fabric is praised for its flattering cut and excellent hold. Customers appreciate the high-quality, comfortable fabric and the perfect fit, though opinions on sizing vary.

Summary topics

  • Color: 27%
  • Cut: 2%
  • Holds: 5%
  • Product Quality: 3%
  • Fabric: 15%

Review topics: ["size","fit","straps","support","color","fabric","quality","leggings","look","shape","design","service","cut","stitching","measurements","top","style","set","holds","chest","suit","bust","products","collection","bra","workouts","sweat","tights","sportswear","body"].

Review highlights

  • "Stunning suit, perfect color, the cut fits really nicely, the top also holds up beautifully"נירית ו.
  • "Excellent product with flexible fabric, and it holds color wonderfully and has a great fit"אביבית כ.
  • "Excellent holder, perfect color (addicted to green) The fabric is sturdy and strong"אלינה

Reviews

החליפה מושלמת אני מרוצה מאוד

"החליפה מושלמת אני מרוצה מאוד אגב גם מהשירות לקוחות שהחליפו מידה בסבלנות ובלי בעיה"

שירן ס. (5/5)

אני מאוהבת בבגדים שלכם יש

"אני מאוהבת בבגדים שלכם יש לי הרבה סטים , קונה כבר כמה שנים , נשאר באותו המידה , לא מתרחב , והצבע נשאר עמיד לאורך השנים ."

מיכל א. (5/5)

מושלם ממש אהבתי את הכל!!!

"מושלם ממש אהבתי את הכל!!!"

אמיליה ג. (5/5)

טופ מהמם, מחזיק, מחמיא! אני

"טופ מהמם, מחזיק, מחמיא! אני ממש אוהבת אותו. והצבע מושלם"

ימית מ. (5/5)

איכותי ויפה

"מחזיק , איכותי"

קורל ק. (5/5)

מעולה ובד מחטב ואיכותי

"השילוב היה מדהים יושב מעולה ומחמיא . ממליצה בחום"

נורה ג. (5/5)

בדרך כלל אני מידה L

"בדרך כלל אני מידה L בטופים ומאחר ולא היה בצבע את המידה לקחתי XL יושב גם טוב והצבע נדיר"

אדוה ו. (5/5)

המכנס הזה אחלה. קניתי אחד

"המכנס הזה אחלה. קניתי אחד אחר שהיה פגום ותהליך ההחזרה ממש נוראי ולוקח מלא זמן. ממש מבאס."

כרמית א. (5/5)

מושלם

"נוח יפה ומחמיא"

אסתי א. (5/5)

טופ

"וואוווו , בול במידה , איכותי , יושב פגז!!"

חן נ. (5/5)

Q&A